Yhdistyksen syyskokous 2019

VAU TÄYDENSI JOHTOKUNTAA

VAU:n syyskokous pidettiin 7.11 Veteraanien toimistolla. Kokoukseen osallistui 11 henkilöä. Puheenjohtaja Jukka-Pekka Saarinen oli sairaana ja yhdistyksen sihteeri Jaakko Voutilainen avasi kokouksen. Kokouksen puheenjohtajaksi valittiin Juha Räsänen. Jukka-Pekka Saarinen valittiin jatkamaan puheenjohtajana ja päätettiin johtokunnan jäsenmääräksi 1+12. Erovuorossa olevista Risto Ruohosenmaa jättäytyi 32 vuoden jälkeen johtokunnasta ja keskittyy nyt Etelä-Hämeen Reserviläisjärjestöjen Tuki ry:n hallitustyöskentelyyn. Hänen tilalleen valittiin Akseli Korpela sekä johtokuntaa täydennettiin vielä valitsemalla Jussi Rantanen sekä ensimmäisenä naisena Salla Pihlajaniemi. Varsinaisina toiminnantarkastajina jatkavat Torsti Hellman sekä Risto Nord. Juha Räsänen jatkaa varalla.

Kokouksessa hyväksyttiin vuoden 2020 toimintasuunnitelma sekä talousarvio. Etelä-Hämeen Reserviläispiirin hallituksessa varsinaisina jäseninä jatkavat Jukka-Pekka Saarinen ja Reijo Härkönen. Varalla Jarmo Annala sekä Jaakko Voutilainen. Kokouksen jälkeen uusi johtokunta piti järjestäytymiskokouksen, jossa valitaan yhdistykselle toimihenkilöt.